הוראות שימוש

תיאור המוצר

סיר חרס עבודת יד כלי חרס עשויים מחמר בעבודת יד המיוצרים באירופה. בעלי ציפוי קרמי שמעוצבים ומעוטרים בסגנון כפרי , אותנטי וייחודי. כלים מיוחדים אלו מאפשרים לתבשילים לשמור על עסיסיות ניחוחות וטעמים ובנוסף משמרים את הויטמינים והערכים התזונתיים. השימוש בסירי חרס הופכים את הבישול והאפיה לחויה מסוג אחר. בישול טבעי ובריא במיוחד. הכלים מיועדים לשימוש בתנור בלבד.

מה היתרונות בכלי חרס ומדוע להשתמש בו?

כלי החרס עשויים מחימר באיכות גבוהה, שמשמרים את הוויטמינים והערכים התזונתיים של המזון. מאפשר בישול עם שימוש מופחת בשמן ומסייע לשמירה על הבריות!! החרס הוא חומר טבעי שסופג ואוגר חום, מפזר אותו באופן הדרגתי ואחיד שמאפשרים אגירת אדים השומרים על לחות ועסיסיות התבשיל. המזון מקבל ארומה, טעם וריח ייחודי וטבעי. השימוש בסירי חרס הופכים את הבישול ואפייה לחוויה מסוג אחר, כתוצאה בעיקר מהחומר ממנו עשויי הסיר, מבנה הסיר שלו ויכולת פיזור החום האחידה. היתרון ענק בסיר חרס, אפשר להשיר אותו ״עובד״ וללכת לעבודה, לחזור ולמצוא תבשיל קדרה חם וטעים. ההגשה בכלי החרס מעניק לתבשיל ״ניחוח של פעם״.

הוראות שימוש

לפני השימוש הראשוני יש להשרות את הכלים כולל המכסה במים פושרים, ללא חומרי ניקוי, לפחות כ-3 עד 4 שעות. לאחר מכן, יש לייבש את הכלים בטמפרטורת החדר ללא ניגוב. לאחר הייבוש המלא הכלי מוכן לשימוש. יש להקפיד להכניס את הסיר לתנור קר ולחמם בהדרגתיות עד 230 מעלות מקסימום. בסיום השימוש ניתן לנקות עם סבון לשטיפת כלים או במדיח כלים ולייבש את הכלי בטמפרטורת החדר עד לייבוש המלא של התחתית הכלי. חשוב אין להשתמש בכלים באש גלויה גז, מנגל וכד אין להשתמש בכלים שאינם יבשים לחלוטין ניתן להשתמש בפלטה של שבת.